Her vises alle ansatte som ikke har et aktivt arbeidsforhold, men som likevel har data knyttet til seg som det er aktuelt å behandle inneværende kalenderår.
Rapporten tas i utgangspunktet ut på den avdelingen du er logget inn på:
Dersom det er ønskelig å ta ut rapporten på en annen avdeling, kan følgende valg gjøres til venstre i skjermbildet:
I feltet til høyre for Kjede velges aktuell kjede. Dette forutsetter at installasjonen inneholder mer enn en kjede.
I feltet til høyre for Avdeling velges den butikken som skal undersøkes.
Det er også mulig å ta ut rapporten på et fritt valgt tidsrom. I så fall haker man av i feltet Velg dato:
Dermed kommer det fram datofelt hvor man kan velge fra- og til dato:
MERK: Denne rapporten støtter ikke visningsgrupper. |
Fiktive personer kan kjøre rapporten, men vises ikke.
En generert rapport kan se slik ut:
Dataene sorteres etter Til dato – feltet, med det arbeidsforholdet som ble avsluttet sist øverst.
Navn:
Den ansattes navn gis på formen ‘Etternavn Fornavn’
AnsattNr:
Ansattnummeret er det samme som er oppgitt til høyre for ledeteksten Ansattnr i Personal/PERSONAL
Til dato:
Den siste datoen det siste arbeidsforholdet var gjeldende. Dette er samme dato som står til høyre for ledeteksten Sluttdato i Personal/ARBEIDSFORHOLD.
MERK: Du må velge Sluttet i skjermbildet Personal/ARBEIDSFORHOLD for å finne avsluttede arbeidsforhold. |
Avdeling:
Navnet på avdelingen der den ansatte hadde arbeidsforhold sist.