Systemet genererer sjekklister hver gang et nytt arbeidsforhold blir opprettet og hver gang et arbeidsforhold avsluttes. Hensikten med sjekklistene er å vise hva som er gjort og hva som eventuelt gjenstår å gjøre ved opprettelse eller avslutning av et arbeidsforhold. Sjekklistene vises automatisk når du har opprettet eller avsluttet et arbeidsforhold, men de kan også hentes frem ved å dobbeltklikke på et arbeidsforhold i Arbeidsforhold for aktuell person under Personal. For å se en sjekkliste til en ansatt gjøres følgende:
Velg modulen Personal, klikk på aktuell person og deretter fanen Arbeidsforhold.
Dobbeltklikk på det arbeidsforholdet du ønsker å se sjekklista for.
Dersom du dobbeltklikker på et arbeidsforhold som er avsluttet:
....må du velge om du vil se sjekklista for oppstart av arbeidsforholdet, eller avslutning av arbeidsforholdet i denne dialogboksen:
Klikk Åpne når du har merket av for sjekklista du ønsker å se.